Taptautinė paroda Eukanuba vasara (Helsinki)

Indigo - Eukanuba Winner, CAC, CACIB, BOS

Zafira - Pereinama klasė Exc2

INDIGO - SUOMIJOS ČEMPIONAS

Kiekviena kelionė turi savo "cinkelį", dėl kurio ją prisimename su šypsena. Ši kelionė buvo pilna sėkmių ir nesėkmių :)

Prieš išvažiuodami žinojome apie remontuojamus kelius Latvijos - Estijos pasienyje. Papildomai pridėjome pusantros valandos kelionei ir ... beveik spėjome - į keltą pavėlavome tik dešimt minučių. Gerai, kad keltų užsakymo sistema veikia nepriekaištingai, pavyko bilietus perkelti į kitą keltą ir pavakarojus Taline, į Helsinki atplaukėme pirmą valandą nakties.

Beje, šįkart rezervavome namelį Rastila Camping Helsinki. Puiku! Rekomenduoju kelionei su šunimis arba didesnei kompanijai. Ideali suomiška tvarka ir aptarnavimas, šalia ežeras. Mus, lietuvius, sunku nustebinti šaltais paplūdimiais. Bet tai, ką pamatėmė, mus nustebino. Įsivaizduokit, apie penktą valandą po pietų, kai oro temperatūra apie +20, vandens temperatūra +18, saulė vos ne vos pro debesis išlenda, o paplūdimyje veiksmas verda - žmonės deginasi, sportuoja, vandenyje pliuškenasi. Žmonių daug! Aš net įbridau į ežerą patikrinti ar nesuklydo rašydami informaciją stende. Turbūt todėl visų paplūdimyje buvusiųjų žmonių įdegis toks baltas :)

Praleidome puikų vakarą terasoje kepdami dešreles ir mėgaudamiesi suomišku mišku - viešbučio teritorijoje laksto kiškiai ir voverės.

Sekančią, parodos dieną, vėlgi buvo sunku patikėti tuo ką matome - lietus pylė kaip iš kibiro, šalta, suomiai su botais, skėčiais ir šalikais. O mes su vasarine apranga. Aš tikrai buvau įsitikinusi, kad paroda stadione bus sustabdyta kol baigsis lietus. Nieko panašaus! Prieš ringą visi slėpėsi palapinėse arba po skėčiais, o į ringą vedlės lyg lietaus nebūtų ėjo su klasikiniais bateliais ir maknojo per balas. Indigo apsimesdamas tikru suomiu puikiai atliko savo darbą ir tapo geriausiu patinu. Tuo tarpu Zafira, būdama tikra šiltų kraštų atstove, nesuprato nei ką mes tame balų pasaulyje veikėm, nei ko iš jos norėjom, todėl jos nepasitenkinimas buvo akivaizdus. Pašokinėjusi per balas ji tapo labiau panaši į piktą pelę nei havanos bišonę. Po to dar ilgai jos atsiprašinėjom dėl savo elgesio.

Ateičiai: Pirma, važiuojant į Suomiją liepos mėnesį būtina pasiimti - madymosi kostiumėlį, šortus, basutes, botus, striukę ir šaliką. Antra, pažadėjau Zafirai, kad daugiau niekados per lietų į ringą jos nevesiu.