EURASIA 2015 (MASKVA)

Indigo - 2*CAC, 2*CACIB, BOB, BOS

Zafira - 2*CAC, 2*CACIB, BOS, BOB

Teisėjai - Francesco Cochetti (ITA), Liliane De Ridder Onghena (BEL)

Vedlė - Ana Nasevič

EURAZIJOS ČEMPIONAI

Daug smagiau rašyti apie tai ko neatspindi nuotraukos...

Rusija :) Senajam Europiečiui tai šalis kažkur kosmoso glūdumoje. Tuo tarpu, mums, "naujiesiems" europiečiams tai šalis sukelianti prisiminimus apie gazuoto vandens aparatus ir paršiuko Čiuko kramtomą gumą už 15 kapeikų. Žinoma, viso to dabar Rusijoje taip pat nebėra, bet šalis labai pažįstama ir suprantama.

Kelionė į Rusiją buvo numatyta dar prieš visą sumaištį Europoje, todėl planų nusprendėme nebekeisti ir aplinkinių komentarus ignoravome. Šiai dienai galima apibendrinti, kad pasielgėme teisingai ir gavome gerą dozę adrenalino. Kelionei pridėjome plius vieną dieną, jei iškiltų problemų pasienyje. Sieną įveikėme per pusvalandį :)

Dabar apie tai kas nustebino:

1. Super klaikiai nesuvokiamai žemos kuro kainos - 0,5 eur/ltr.

2. Visą kelią iki Maskvos 90 procentų sutiktų automobilių - žiguliukai arba geriausiu atveju Lada markės automobiliai. Likus 50 km iki Maskvos vaizdas keliuose apsivertė - didžioji dauguma automobilių tik nauji ir galingi.

3. MASKVA. Tik taip - vienu žodžiu, nes viską reikia pamatyti savo akimis :)

Kadangi pasienyje sutaupėme dieną, turėjome penktadienio vakarą ekskursijai po Maskvą. Viešbučio administratorė iškart įspėjo: tik ne automobiliu. Taigi, metro -> Raudonoji aikštė -> Kremlius -> Arbatas. Iš kažkur išdygęs akvariumų muziejus ir Denio (Anos vyro) nuotrauka su krokodilčiku atminčiai:) Nuostabi tradicinė rusiška koldūninė su padavėja Marinočka :) Marga geranoriškai nusiteikusi publika :)

4. Fantastiškai beprotiškai didelės kainos Maskvoje, išskyrus kuro. Kol kas tai brangiausias aplankytas miestas - pinigai tiesiog tirpte tirpo :)

Pasaulio čempionate Suomijoje dalyvavo apie 20 tūkst., Eurazijoje apie 12 tūkst. šunų. Skirtumas vienas - Suomijoje dalyviai buvo išskirstyti į tris dienas pagal grupes, o Rusijoje visi dalyvavo tą pačią dieną. Taigi, įvertinus šią aplinkybę, galima sakyti, kad organizatoriai susitvarkė puikiai. Ekspocentro Krokus dydis toks, kad ištirpome visi tose salėse, ir tokio kiekio šunų bei jų šeimininkų nesijautė. Kiti dalyviai skundėsi, kad įvažiuojant ryte į teritoriją eilėje reikėjo laukti porą valandų. Mūsų ringai buvo antrą valandą po pietų, todėl mes to nepatogumo nepajutome. Visa kita tradiciškai rusiškai - lengva anarchija, šiek tiek primena išprotėjusio menininko galeriją: kas stebi aplinką, kas barasi, kas švenčia ... Bet nuotaikos tai tikrai negadino, atvirkščiai, viską reikėjo spėti pamatyti ir visur sudalyvauti, čia žinot, kaip moterį įleidus į prekybos centrą su pinigine ir davus dvi valandas, na gerai, dvi su puse :)

Na, ir kelionė atgaaal ... Kaip visada su parama kelyje. Aš vairavau, Denis, mūsų talismanas (čia jo žodžiai) mane auklėjo, kad Maskvoje važinėjus 140 km/h, gėda užmiestyje važiuoti mažesniu greičiu. Jei ką, tai jis žino, kad pro langą padavus 10 eurų net išlipti nepaprašys. Kaipgi, 10 eurų nepadėjo, nepadėjo nei 20, nei 50 eurų kupiūros. Kaip pareiškė paramos gavėjas - per daug gera diena tokiam menkam uždarbiui. Teko įjungti 3D šypseną, pasikalbėti apie orą, šeimą, Rusiją ... ir 100 eurų paramą:)

Siūlau visiems kitąmet į savo parodų tvarkaraštį įtraukti Euraziją - puikios emocijos, adrenalinas, nepakartojami įspūdžiai garantuojami !